miercuri, 12 martie 2014

"Oamenii noi ai Marocului vechi" / Din 13 martie 2014, Cărturești, Palas Mall, Iași...



Mi-e dor să mai scriu cu pixul, nu doar cu pixeli. Despre oameni, locuri, trăiri. Din ce în ce mai rar găsesc timp pentru suflet și arar împărtășesc. Timpul s-a comprimat ori m-am încâlcit în prea multe. Ambele variante par valabile.
Îmi place să văd imaginea, să o pipăi, să îi miros suportul care țese pixelii, care îi prinde bine în culoare, în moment. Am ales 10 imagini cu oamenii noi ai Marocului vechi pentru un print, după cum îmi place mie, altfel. După hârtie foto metalică (fidelitate maximă, dimensiuni neobișnuite, până la maximul tamburului, 92 cm x spre doi metri), după cea mai mare expoziție foto din țară (8 imagini pe 300 mp), acum print-ul este diferit. Abia aștept să îl descoperiți. De joi, 13 martie 2014, după prânz. În Cărturești, Palas Mall. Am o bănuială că celor mai mulți dintre iubitorii de fotografie de prin Iași le va plăcea. Cu simpatie și... sclipici, autoarea!

"Veneția, măști aristocrate", 2012

"Beauty" (2011)

Niciun comentariu: